Phases of Thought

Phases of Thought
Phases of Thought

10 Eylül 2010 Cuma

Korku!


Mülkiyetin doğurduğu piçtir. Sahip olduklarımızın veya olabileceklerimizin kaybedilebilme veya hiç elde edilememe olasılığına bağlı ortaya çıkan duygudur. Mülkiyet kavramı olduğu sürece korku varlığını koruyacaktır. Değil midir ki ister vatan kahramanları, ister vatan hainleri, ister masal kahramanları; korkusuz olanlar kaybedecek bir şeyi olmayanlardır.

En korkusuz vatan kahramanları vatanı kalmayacaklar, en korkusuz gerillalar kimlikleri tanınmayanlar en korkusuz halk kahramanları parası olmayanlardır.

Bugün ben yine "korktum"! Hergün onlarca kez çalan saçma telefondaki saçma bir haber korkuttu, bir şeylerin sahibi olabilmek için korktum. Duygu yelpazeme korkuyu katmak için en büyük çabayı kendim sarfetmiştim oysaki. Bile bile isteye isteye korkunun varlığını kabul etmişim. 9 ay 10 gün sonra doğacak o piçi kabul edecek zampara misali o an hesapsız kitapsız o orospuyu koynuma almayı kabul etmişim.

Ah mülkiyet! Sahip olma arzusunun yarattığı en büyük orospu...Sana hayır diyebilecek miyiz doğuracağın piçe gebe kalmadan, yoksa her defasında koynumuza sinsice girecek misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder